Infernul

In urma cu cateva seri am gasit ceva foarte intersant pe youtube:D

Videoclipul pe care il veti viziona,ganditi-va doar ca eu l-am urmarit la ora 2 noaptea…poate si de aceea m-a impresionat atat de tare aceasta poezie gotica!

Vizionare placuta!!!

 

 

Mai jos am atasat si versurile:

 

Infernul

Aici,in gradina intunericului

Eu mi-am gasit lumina.

Ea nu e colorata cu sageti aprinse,

E inghetata vina.

Caut o inima-ngropata in nepasare

Ucisa-n diminetile cu soare.

Revigorez o nostalgie…si vreau sa sap…

Dezgrop trecutul cu ardoare,

Imi place aici…caci nu ma vad de cicatrici

Intre peretii stinsi…

Ma-nchinla Venus..vreau s-o cuceresc

Obrajii tai sa-i vad din nou aprinsi.

In acest loc inca exista urma lui Simon

Este taramul lui Samaria-fiul cel dintai

Si slujitor al Majestatii sale-Lucifer-Satana!

Tot pierdut in orizontul tau,

Mi-am castigat un drept-

De-atatia ani te simt luptand

Sa iesi din cusca fara de accept.

Multi ingeri au cazut asa,

Pamantul e cenusa de matase

Atatea stele efemere au apus

Iar locul asta-I plin de pietre arse.

Pe drumul fara rasarit

N-a fost si nici nu vei gasi speranta,

Cu fiecare pas durerea-si face loc-

Vei deveni acasa.

Trecutul este asfintit,iar tot ce-a fost frumos

Aici este pierit!

Moartea violenta e pusa-n rama,

Exemplul trebuie urmarit…

Chiar de la ea….(……….)

Acum singura cheie ti-a ramas pacatul

Poti accesa-iubirea-i peste tot

Ai focul tau ce nu-l imparti cu altul…

D-zeu nu este somnambul…

Se plimba-n jurul tau sa te invete…

Poarta se va deschide in curand

Iar viitorul iti va creea pedepse.

Nu uit!Aproape ucis

M-am dat jos de pe cruce-rastignit

Mi-a luat ce mi-am dorit-iubirea

Iar acum de suflet am fost parasit.

Ghearele lui sunt ascutite si fierbinti

Precum milioane de comete

Privirea insetata de razboi

Creeaza stari de suferinta permanente!

Sunt tot acel cautator

Insa acest abis intunecat

E tranzitat de ceata…

Demonii m-au ispitit din nou…

Iar trupul asta parka nu mai are viata!

Ecoul vocii tale rasuna din adancuri

Cascada imi sopteste neputinta

Totul este nedrept-rascumpar sangele varsat

Cu flash-uri de credinta.

Inimile noastre sinucise de dispret

Incearca sa renasca

Ambientul este strigatul de disperare

Infernul vrea sa  ne ademeneasa!

Este-un razboi in care nu contam

Si-aproape am pierdut

Dar,iar te-aud ,inger murdar!

Schimonosesti cuvinte uitate de mult!

Din ce in ce mai aproape de altarul tau-inconjurat de lava

Acum ca am ajuns aici-nu ma opresc

Desi ma simt ca o epava!

Acelasi glas halucinant se aude

Din sinistrele candele

Sar peste focul ce te arde

Si sap pamantul otravit-inca mai am putere…

Deschid mormantul tau

Dar nimeni in cavou…

Si simt acesi trist fior.

Imi pari mult mai frumoasa imbracata-n alb

Esti sufletul meu gol

Ai ales sa-l slujesti

-Iar acum esti demon rational

Ramai aici in iad

Si-aminteste-ti ca ai fost inger cu chip de om…!

 

 


Lasă un răspuns

Ianuarie 2012
L M M M V S D
« Noi   Noi »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Top click-uri

  • Niciunul
