Dor de Romania???

Doar o luna petrecuta in afara Romaniei…doar o luna,si sincer, a fost al naibii de bine.:)

M-am obisnuit imediat cu stilul de viata al italienilor,e adevarat ca sunt mai comozi dar sunt mult mai vioi decat romanii…in orice local(si erau o gramada…dadeai  de cate-o tabacherie sau un bar din 10 in 10 m),mereu era forfota indiferent de ora…da…se opreau pentru un „cappuccini” si un „cornetti”.

Lasand la o parte stilul de viata,am gasit acolo o populatie care nu era ca in Romania ponosita si subjugata compromisului si lipsita de drepturi si care nu era dominata de o minoritate indraznesc sa spun  „ucigasa” ,care e gata sa te spulbere doar pentru simplul motiv ca te afli in fata scumpilor lor bolizi .In Romania,nici lege nu exista,eventual doar pentru prosti.

Cei saraci ii invidiaza pe cei  bogati,ii dispretuiesc pentru comportamentul lor dar in adancul inimii ii invidiaza,ii admira si ar vrea sa traiasca asemenea lor.Deasemenea,se comunica aproape monosilabic:”Du-te”,”Ba”,”Hai”,”Ma-ta”,cuvintele galante,care iti fac ziua frumoasa cum ar fi:”Buna-ziua”,”Multumesc Frumos”,”Sa aveti o zi buna”-par sa fi iesit de mult din uz!Aceste cuvinte traiesc in cartile de politete si in dictionare,care,imi dau seama nu le mai foloseste nimeni!

De gura adolescentilor sa te feresti!Se pare ca nu mai respecta nimic si din pacate,cel mai trist,nici macar pe ei insusi.Rusinea e pe moarte….probabil va fi si ingropata intr’un an…

Manelele au evadat din muzica si s-au instalat in arhitectura,in imbracaminte si in gramezile de gunoaie de-a lungul raurilor si padurilor.

Mai am o singura intrebare:Sa-mi fi fost dor de Romania?

Nu…Doar de frumoasa Romanie,cu peisajele ei mirifice,de prietenii mei si de parintii mei…

Sincer…Romania e frumoasa,am avut toate conditiile pentru a creea o economie  prospera,dar leprele de la putere,”hapsane” dupa bani au stricat tot..si ne-au stricat si noua celor tineri viitorul….iar astfel ne vedem obligati sa plecam din Romania….

Lasă un răspuns

Ianuarie 2012
L M M M V S D
« Noi   Noi »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Top click-uri

  • Niciunul
